1. Cu privire la stabilirea preţului pentru arendarea terenurilor agricole pentru anul 2025.
2. Cu privire la aprobarea bugetului local pentru anul 2025, în I-a lectură.
3. Cu privire la aprobarea Programului de activitate al Consiliului comunei Gălești, pentru trimestrul I al anului 2025.
4. Cu privire la executarea bugetului local pentru trimestrul III al anului 2024
5. Cu privire la stabilirea taxelor pentru prestarea serviciilor publice pentru anul 2025.
6. Cu privire la evaluarea performanţelor profesionale ale funcţionarilor publici de conducere.
7. Cu privire la aprobarea cotelor taxelor locale pentru anul 2025.
8. Cu privire la aprobarea cotelor concrete la impozitul pe bunurile imobiliare şi impozitul funciar pentru anul 2025.
9. Cu privire la scutirea de plată a impozitelor funciare şi imobiliare pe anul 2024.
10. Cu privire la aprobarea bugetului local pentru anul 2025 în a II-a lectură.
11. Cu privire la stabilirea limitei de parcurs al automobilului de seviciu pentru anul 2025.
12. Cu privire la programarea concediului de odihnă anual pentru FPC din Primăria com.Gălești,în anul 2025
13. Cu privire la modificarea bugetului pe anul 2024
14. Cu privire la aprobarea planului de achiziții pentru anul 2025
15. Cu privire la alocarea din fondul de rezervă
16. Cu privire la examinarea cererii.
Recomandările pe marginea proiectelor de decizii, supuse consultării publice, pot fi expediate, până la data de 05.12.2024, pe adresa s. Gălești, r-nul Strășeni, tel.: 023753238, sau pe poșta electronică adm.galesti@gmail.com.
Proiectele de decizii pot fi accesate pe pagina oficială a Primăriei Gălești: www.satul-galesti.md, secțiunea ,,Consiliul comunal”/,,Proiecte de decizii”.